wtorek, 31 maja 2016

Kreatyna marketingowa

kreatyna

Dokonując zakupu suplementu diety zawierającego kreatynę, możemy bardzo często wpaść w pułapkę współczesnego marketingu. Jest tak ze wszystkimi suplementami diety - nie wszystkie posiadają takie działanie, jak zachwala producent. Niektóre to po prostu pułapki marketingowe dla osób, które chciałyby pójść na skróty - czyli szybko i bezboleśnie schudnąć, zbudować mięśnie czy też spowodować odnowę biologiczną swojej skóry. 


Kupując taki suplement warto jest upewnić się, że naprawdę zawiera on w sobie kreatynę, że znajduje się w nim jej odpowiednia, pozwalająca skutecznie się wspomagać ilość. Na rynku mamy dostępne takie produkty, jak jabłczan kreatyny czy też cytrynian kreatyny. To jednakże są wytwory współczesnego marketingu, których pozytywnego działania nie możemy udowodnić. Jedyną postacią kreatyny, której pozytywne oddziaływanie na ludzki organizm jest udowodnione, jest monohydrat, czyli tak naprawdę połączenie samej kreatyny z cząsteczkami wody. Jest to jeden z najczęściej stosowanych przez sportowców suplementów diety. Jest skuteczny ponad wszelką wątpliwość, gdyż jego działanie jest potwierdzone nie tylko wieloma badaniami naukowymi, lecz również w praktyce, przez same osoby zainteresowany. 

Wszelkie inne produkty zawierające kreatynę mogą zadziałać, aczkolwiek wcale nie muszą. Zanim, więc zakupimy suplement diety z kreatyną, warto jest bliżej zapoznać się z jego składem oraz z opiniami na jego temat. Każdemu z nas przecież zależy na efekcie. 

Więcej informacji na temat kreatyny znajdziesz w artykule dostępnym pod adresem: http://www.6weidera.wroclaw.pl/oddzialywanie-kreatyny-na-ludzki-organizm/