niedziela, 6 listopada 2016
Rzetelna firma - bezpieczeństwo i wygoda zakupów.
Właściwie wykreowany wizerunek firmy jest podstawowym warunkiem sukcesu. Korzystne ceny na dzisiejszym rynku już nie wystarczą. Budowanie wizerunku to proces długotrwały, ale w pełni do osiągnięcia. Wszechobecny internet w każdej dziedzinie naszego życia daje zarówno szerokie możliwości, ale może również wiele o naszej firmie powiedzieć w korzystnym lub niekorzystnym świetle. Klient może dowiedzieć się o przedsiębiorstwie poprzez wyszukiwarkę, forum lub serwis opinii. Dzisiejszy kupujący jest świadomie wyedukowany i zanim zrealizuje zamówienie, przejrzy wiele stron w poszukiwaniu odpowiedniego produktu.
Rzetelna firma to klucz do sukcesu
Priorytetem jest odpowiednia dbałość o klienta. Przede wszystkim przyda się odrobina pokory, jest ona nieoceniona w kontaktach przedsiębiorca - klient, pomaga zrozumieć potrzeby i oczekiwania nabywcy, to my jesteśmy dla klienta, a nie on dla nas.
Aby wzbudzić zaufanie potencjalnego kontrahenta należy w pierwszej kolejności zadbać o prosty i czytelny kontakt z naszą firmą, najlepiej drogą telefoniczną lub mailową, co da poczucie bezpieczeństwa zakupów. Należy również w sposób jasny i przejrzysty określić zasady sprzedaży, gwarancji, reklamacji czy ewentualnych zwrotów.
Reklama dźwignią handlu
Nie od dziś wiadomo, że kupujemy przede wszystkim oczami dlatego niezwykle ważna jest atrakcyjnie zaprojektowana strona sklepu internetowego, opis produktów musi być jasny i czytelny, poparty zdjęciami najlepszej jakości.
Treść w której zwracamy się bezpośrednio do klienta, jeśli będzie niebanalna i chwytliwa, z pewnością przykuje uwagę.
Forma płatności
Płatność to zasadnicza kwestia transakcji. Nabywca musi mieć prawo wyboru dogodnej dla siebie formy płatności, czy będzie to karta kredytowa, czy przelew on - line, czy zapłata przy odbiorze, to on sam dokona tego wyboru, nie może być z góry narzucony.