Indywidualne traktowanie
W XXI wieku większość osób w kontaktach z klientami korzysta z Internetu. To wygodny sposób, ale nie jedyny - jeżeli dysponujemy numerem telefonu klienta, to lepiej skontaktować się z nim w ten sposób.
Z kolei, kiedy piszemy maila do klienta, należy adresować go imiennie. Dzięki temu poczuje się on doceniony i będzie uważał, że jest traktowany bardzo indywidualnie.
Dobre maniery to podstawa!
Nie ważne, czy mówimy o kontakcie bezpośrednim, czy też o kontakcie via mail - dobre maniery to podstawa w każdym przypadku! Dzień dobry, dziękuję, pozdrawiam - to podstawowe zwroty, które należy używać w komunikacji z każdym klientem firmy.
Nawet jeżeli jest on irytujący, należy zachować spokój i pokazać mu klasę. Pozwoli to trochę ostudzić temperament klienta i na pewno nie będzie mógł zarzucić firmie braku profesjonalizmu.
Zobacz również: jakie szanse niesie Rzetelna Firma
Dobre relacje nawet po zakończeniu współpracy
Wiele firm kończy relacje z klientem w momencie zakończenia transakcji. To duży błąd! Należy dbać o dobre relacje także po skończeniu współpracy.
Można to pokazać na wiele sposobów. Można przesłać prośbę o wystawienie opinii na temat produktów lub usługi. Innym rozwiązaniem jest przesłanie kodu zniżkowego na kolejne zakupy.
Pokaż, że Twoja firma jest godna zaufania!
Klientom warto pokazywać, że Twoja firma jest godna zaufania. Może pomóc w tym certyfikat Rzetelna Firma, który skupia wokół siebie rzetelnych przedsiębiorców z całego kraju. Taki certyfikat to dla klienta bardzo ważna informacja, bo pokazuje, że można Wam zaufać.
Klientom warto pokazywać, że Twoja firma jest godna zaufania. Może pomóc w tym certyfikat Rzetelna Firma, który skupia wokół siebie rzetelnych przedsiębiorców z całego kraju. Taki certyfikat to dla klienta bardzo ważna informacja, bo pokazuje, że można Wam zaufać.
Jeżeli chcesz dbać o dobre relacje ze swoimi klientami to rób wszystko, żeby móc oferować im coraz lepsze usługi!